[Twitter] 111127 Hongki


skullhong “@michi0904 오늘은 3달여만에 FT 아일랜드 콘서트.
점점 더 쑥쑥 성장해가는 그들을 보니 포근한 날씨만큼이나 내 마음도 포근.
천재보칼 홍기, 멋쟁이리다 종훈이, 잘생긴 재진이, 기요미 승현이, 훈남 민환이.
그대들이 최고로 멋지다니까!!!”ㅡ유후~~~^^

Translation: “@michi0904 Po 3 miesiącach zobaczyłem dziś koncert Ft Island. patrząc na nich wydaje mi się, że stali się dojrzalsi, moje serce jest ciepłe tak jak pogoda. Genialny wokal Hongkiego, świetny lider Jonghunnie, przystojny Jaejinnie, słodki Seunghyunnie, świetny chłopak Minhwannie. Wszyscy jesteście najlepsi!!!”ㅡYoohoo~~~^^

skullhong “@YooSulA 블루스퀘어에서 FT아일랜드 콘서트^^홍기의 폭발적인가창력은 예쁘기만한아이돌이 아니란걸 다시한번보여준 완전멋진무대!!자랑스러운 동생 앞으로도 화이티잉^___^”ㅡ고마워!!!!^^

Translation: @YooSula Koncert FTIsland na Blue Square^^ Wybuchowy wokal Hongkiego, kolejny raz pokazał, że nie ejst tylko ładnym facetem. Wspaniały występ!! Jestem z was dumny, powodzenia w przyszłości^___^”ㅡDziękuję!!!!^^

skullhong “@kdj129 공연보고 싶네 RT @skullhong: 오랜만에 본 재진이형!!^^으히히히”ㅡ형두오죠ㅠㅠㅠㅠㅠ

Translation: “@kdj129 Też chciałbym zobaczyć koncert RT @skullhong: Minęło sporo czasu odkąd widzieliśmy się z Jaejinnie-hyung!!^^ Hehehe”ㅡHyung też powinieneś przyjśćㅠㅠㅠㅠㅠ

skullhong “@charamcha 좀 늦었지만 너무 즐거웠어~^^ 초대해줘서 고마웠구 담에 또 불러줘! 체력짱!!
혹시나 팬들이 보고 오해할까봐 그러는데 내 표정이 젤 어두운건 너무 배고파서 그런거니까 이해해주시길~ㅠㅠ”ㅡㅋㅋ고기기대하고있겠움

Translation: “@charamcha Jest już późno, ale jestem bardzo zadowolony z koncertu FT Island~^^ Dziękuję, za odwiedziny. Zadzwoń do mnie też następnym razem! Twoja wytrzymałość jest imponujaca!! Fani czytając to, mogą nie zrozumieć tego odpowiednio, moja ekspresja nie należy do moich zalet, a w dodatku jestem głodny, więc proszę o wyrozumiałość~ㅠㅠ”ㅡKeke! Poszukaj trochę jedzenia

skullhong 오랜만에 본 재진이형!!^^으히히히

Translation: Minęło sporo czasu od kiedy spotkaliśmy się z Jaejinnie-hyung!!^^ Hehehe

skullhong 2틀동안수고많았어!!!!!!사랑해

Translation: Wykonaliśmy dobrą robotę przez te dwa dni!!!!!! Kocham was.

skullhong 오늘도 놀자!!!!!!!!

Translation: Bawmy się dzisiaj dobrze!!!!!!!!

skullhong “@esnathesinger FT island 콘서트 너무 신나고 잼있게 봤어요!!@skullhong @saico011 @ftgtjh @ftdrmh1111 @chungxuan 수고 많았으! 고마워 홍기야~ ”땡큐!!!^^

Translation: “@esnathesinger Świetnie bawiłam się na koncercie FT island i jestem zadowolona!! @skullhong @saico011 @ftgtjh @ftdrmh1111 @chungxuan Dobra robota! Dziękuję, Hongki ah~” Dziękuję!!!^^

Credit: skullhong+ ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4
Skomentuj

