[Twitter] 111212 Hongki


skullhong 갑자기 쌈디형이 보고싶다 안본지 꽤 됐네…

Translation: Zupełnie nagle, zatęskniłem za Ssamdi-hyung. Minęło sporo czasu od kiedy się widzieliśmy…

skullhong 퍼팩트게임….시사회갔다왔습니다 대박입니다….

Translation: Perfekcyjna gra…. Wróciłem z premiery. To jest wspaniałe….

skullhong 우리아가들 돈모아서 우리 앨범사주고 콘서트와주고…힘들지…그냥 내가 느낀건 그만큼 자랑스러워질수있는아티스트가 되는게 아닌가싶어..미안하고 고마워

Translation: Nasze skarby zbierają pieniążki, kupują nasze albumu i przychodzą na koncerty… To musi być trudne… Jak tylko myślę o tym (o tym wszystkim co dla nas robicie), nie myślałem o tym, że mogę zostać artystą, i będziecie ze mnie dumni..Przepraszam i dziękuję. 

skullhong 나 독일친구있는데…RT @saeleun: @skullhong 나도 널 보고싶어… 진짜. 독일에 와 홍기야, 그냥 독일에 와… ㅠㅠ ღ

Translation: Mam znajomego w Niemczech… RT @saeleun: skullhong Też za tobą tęsknię…Naprawdę. Przyjedź do Niemiec, Hongki ah, Przyjedź do Niemiec… ㅠㅠ ღ

skullhong 우리아가들 보고싶어….진짜

Translation: Tęsknię za naszymi skarbami…. naprawdę.

Credit: skullhong  +  ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4
Skomentuj

