[Twitter] 120107 Minhwan


FtDrMH1111 그저께 우리할아버지 장례식장에…ㅜ 어렸을때 항상 건강한 모습만 보여주셔서 오래오래 건강하실줄 알았는데.. 이렇게 떠나셔서 마음이 너무 아프다… 효도도 못하구ㅠㅠ 좋은곳으로 가셨길 바랍니다!!!사랑해요할아버지ㅜ 같이가준 멤버형들도 너무 고마워!

Translation: Byłem na pogrzebie mojego dziadka dzień wcześniej…ㅜ Zawsze był zdrowy, kiedy byłem mały i myślałem, że tak zostanie jeszcze bardzo długo.. Jest mi naprawdę przykro, że zostawił nas tak… Nie mogłem nawet mu okazać synowskiego oddaniaㅠㅠ Mam nadzieję, że poszedł do dobrego miejsca!!! Kocham cię, dziadkuㅜ Dziękuję moim hyungom, którzy byli ze mną!

Credit: FtDrMH1111 (1) + ying1005@withtreasures (translation) + dorothea91
Skomentuj

