[Twitter] 120117 Hongki


skullhong 내가 제일많다 엽사…포기 ㅋㅋ

Translation: Mam najwięcej śmiesznych poz na zdjęciach… poddaje się, keke

skullhong 사랑하는우리재진이 엽사좀 구해주세요…

Translation: Nasz uroczy Jaejinnie, znajdź mi trochę zabawnych zdjęć…

skullhong 다카시마레이코상 남편분이 방송에서 저를 얘기해주셧네요…저를 이쁘게 얘기해주셔서 감사합니다^^ 이건데 감사 단어 틀렸네…창피해ㅜㅠ 애고 난 이제 인사하러 인사동 가야지

Translation: Mąż Takashima Reiko-san wspomniał o mnie w tv… Dziękuję za te wszystkie miłe słowa na mój temat^^ Źle napisałem dziękuję ah… takie żenujące ㅜㅠ Aigoo.

skullhong たかしまれいこさんのだんなさんが ぼくのはなしおtvではなししてくれましだ..ぼくのことおきれいく??いてくれてほんとうに ありがとうございました….かんさゃします….

Translation: Mąż Takashima Reiko-san’ wspomniał o mnie w tv.. Naprawdę dziękuję za te wszystkie miłe słowa na mój temat…. Jestem wdzięczny….

skullhong 싱가폴 말레이시아…너무 고마워요!!!! 다음에 또 봅시다!!!!!!^^see you

Translation: Singapore, Malaysia… Dziękuję bardzo!!!!Do zobaczenia znowu następnym razem!!!!!!^^ do zobaczenia

Credit: skullhong + ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4
Skomentuj

