Nowa podstrona ;) Fan-ficki


Postanowiłam dzisiaj założyć nową podstronę tak na próbę, jeśli będzie zainteresowanie czymś takim to pozostanie, a jeśli nie, to po porstu usunę. 🙂

Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubie czytać fanfiki, a nawet jak mnie od czasu do czasu najdzie wena to i je pisać. Pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie oddzielny dział na naszej stronce, gdzie nasi czytelnicy jak i nasza załoga mogłaby się chwalic swoimi dziełami. Także, do dzieła, jesli macie jakieś poukrywane opowiadanka na swoich komputerach, czy schowane w szufladzie nie wstydźcie się tylko wrzucajcie tutaj. Możecie wysyłać mi je na maila, wtedy zrobie to na oddzielnej stronie i zamieszcze linka, lub poprostu wstawić w komentarzu.

Zrobiłam pierwszy krok i wstawiłam cos co pisze razem z Lizy. Zapraszam do czytania.

FANfiction —> klik 

Skomentuj

