[Twitter] 120207 Hongki



skullhong 프리들 조심히들어가요!!!^^

Translation: Pris, wracajcie bezpiecznie!!!^^

skullhong 아이콘끝!!!!오늘스케쥴끝!!!!내일은 개콘!!!!그리고 라디오!!!!!

Translation: Koniec Icon!!!! Koniec obowiązków na dzisiaj!!!! Gag concert jutro!!!! i radio!!!!!

skullhong 아이콘 리어설!!ㅋㅋ

Translation: próba do Icon !! Keke

skullhong 최민환엽사!!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Translation: Zabawne zdjecie Choi Minhwana!! Kekekekekekekekekekekekekekekekekekekeke

skullhong 누가 내뒤에서 내표정 따라하는 느낌이드는데….ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Translation: Mam uczucie, że ktoś z tyłu mnie naśladuje…. kekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekekeke

skullhong 그 그룹에 아키라라는 친구가 자기밴드 씨디를 다 선물으로줬어^^다음에는 우리꺼준다고 쓴거야 ㅋㅋ

Translation: Mój przyjaciel, Akira, z tej grupy, dał mi ich płytę na urodziny^^ Odpisałem mówiąc, że dam mu też naszą płytę jak się spotkamy, keke!

skullhong あきらがpresent してくれた cd ありがとう!!!こんどはftisland cd presentするわ!!!!!

Translation: Akira dał mi prezent. Dziękuję za cd!!! Dam ci płytę FTI kiedy się spotkamy!!!!!

skullhong Radwimps의 노래는 날가볍게 해준다 이거쓴거다!!ㅋㅋ

Translation: Napisałem, że  piosenka Radwimp poprawiła mi humor!! Keke

skullhong 고마워!!!RT @woshi_G: @saico011 @chungxuan @FtGtJH@FtDrMH1111 @skullhong 이거우리싱가폴팬분들이지독하게구입했던앨범인데! 엄청큰수량이아니지만이거우린너희들에게응원하는방법이다! 지독하게대박나라!

Translation: Dziękuję!!! RT @woshi_G: @saico011 @chungxuan @FtGtJH @FtDrMH1111 @skullhong To są albumy, które singapurskie fanki kupiły! Nie jest tego dużo, ale w ten sposób chcemy was wspierać! Mocno, chcemy was mocno wspierac.

skullhong No !!!be light のいみRT @yyyyy__rika: @skullhong あかるくしてくれる?(^^) ホンギ、RADがすき なの?(*^_^*)

Translation: Nie !!! Miało być, że poprawiło mi humor RT @yyyyy__rika: @skullhong rozświetliło cię? (^^) Hongki, lubisz RAD? (*^_^*)

skullhong RADWIMPSのきょくはおれお かるくしてくれる…^^

Translation: RADWIMPS poprawiło mi humor…^^

skullhong 스타킹끝….뭔가허무한오늘이지만 우린 또 합주를 한다^^

Translation: Koniec Star King….Czuje uczucie pustki, ale na szczęscie dziś znów wystepujemy^^

Credit: skullhong + ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4
Skomentuj

