[Twitter] 120207 Jaejin


saico011 내일은컴퓨터cdg드라이브를포멧하고그안의내용을다지우고다시윈도우와갖가지드라이버를깐다음기어박스와큐베이스를깔고vsti를깔고헤어메이크업을하 고옷을입고차를타고스케줄을가서저녘에돌아와저번에작업하다컴퓨터가망가져서못한작업을다시처음부터해야하니짜증이나서샤워하고다시할까한다

Translation: Jutro, Jutro mam zamiar sformatować dysk CDG mojego komputera i usunąć całą zawartość wewnątrz, ponownie zainstalować system Windows i podłączyć sterowniki, a potem zainstalować przekładnię i Cubase i VSTi, zrobić mój makijaż, założyć moje ubranie i wziąć samochód, uczestniczyć w harmonogramie, a następnie, gdy wrócę wieczorem mam zamiar wykonać wszystkie moje kompozycje, których nie mogłem zrobić poprzednim razem, ponieważ mój komputer zepsuł się, więc jestem teraz wkurzony, mam zamiar wziąć prysznic i zrobić to jeszcze raz

Translation: saico011 (1) + ying1005@withtreasures (translation) + shamachan


Skomentuj

