[Twitter] 120210 Hongki


skullhong 유희열스케치북 시청바람

Translation: Mam nadzieję, że wszyscy możecie zobaczyć Yoo Heeyeol’s Sketchbook

skullhong 스폰지끝ㅋㅋ케이팝콘 녹화하러 고고

Translation: Koniec Sponge, keke! nagrywanie K-Pop Koncert go go

skullhong 보이스코리아 시작하는군….난이게 가장 보고싶고 궁금하다 목소리만으로 사람을 감동시키는건…정말 대단한일

Translation: Voice of Korea (program muzyczny) się zaczął…. To jest coś czego jestem ciekawy i naprawdę chcę zobaczyć. Sposób, w jaki głosem możesz przekazać innemu człowiekowi wszystko… to naprawdę coś świetnego.

skullhong 제주프리손!!!

Translation: Jeju Pris, pokażcie ręcę!!!

skullhong 제주도가네…뮤직아일랜드 제주도 프리들~제주도는 뭐가 맛있나요??

Translation: Jedziemy na wyspę Jeju… Muzyczną wyspę. Pris na wyspie Jeju~ Co tam jest dobrego do jedzenia??

skullhong 오렌지렌지 보컬한테 메세지와서 답장한거야 ㅋㅋ언젠간 보러찾아가겟다구

Translation: Otrzymałem odpowiedź od wokalisty Orange range, też mu odpisałem Keke! Napisałem, że pewnego dnia się spotkamy.

skullhong やばい….ほんものだ….初めましてftislandのvocal leehongki です!!!!いつかあいにいきます!!!!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋRT @OR_HIROKI: @skullhong あっ、はじめまして。ひろきです。簡単に会えると思いますよ!CoCo壱番屋かラーメン屋にいます

Translation: Oh mój Boże…. To naprawdę on…. Miło mi cię poznać, Jestem lee hongki, wokalista ft island!!!! Spotkamy się pewnego dnia!!!! Kekekekekeke RT @OR_HIROKI: @skullhong Ah, miło cię poznać. Jestem Hiroki. mam nadzieję, że będziemy mieli okazję spotkać się chociaż przez chwilę! Jesteśmy w  CoCo Ichibanya.

skullhong 스폰지라두….RT @PriseFT: @skullhong ㅜ 그럼 나머지 40명은??;;

Translation: Może na sponge….RT @PriseFT: @skullhong ㅜ Co z pozostałymi 40?? ;;

skullhong 뮤뱅은 신청이라…RT @BBANGNET_: @skullhong 아 오빠 팬석은10석인데 프리는50명넘게 왓어 ㅠㅠㅜㅜㅜㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

Translation: Bilety sprzedawane są przez wyznaczone osoby RT @BBANGNET_: @skullhong Ah, oppa, Tam jest tylko 10 miejsc, a przyszło koło 50 fanow ㅠㅠㅜㅜㅜㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

skullhong 바라봐도 보고싶은 아가들 !!아 토나오지만 ㅋㅋㅋㅋRT @SeoJin66:@skullhong 바보아가들????저 같은얘 말인가여??ㅠ 뭔뜻인지요????

Translation: Tęsknie za naszymi fankami, nawet wtedy kiedy was widzę!! Ah, niedobrze mi, kekekeke! RT @SeoJin66: @skullhong Głupkiutkie skarby???? Miałeś na myśli mnie?? ㅠ Co to oznacza???

skullhong うらやましい!!!!!RT @tomikong5: @skullhong ORANGE RANGE 작년 콘서트에갔습니다!

Translation: Zazdrosny jestem!!!!!RT @tomikong5: @skullhong ORANGE RANGE byłem na koncercie w zeszłym roku!

skullhong 둥.둥디둥디둥둥~~삐.삐리삐리삐삐

Translation: Doong.DoongDiDoongDiDoongDoong~~Bbi.BbiRiBbiRiBbiBbi

skullhong 졸업한분들 모두 축하합니다!!!!바보아가들도^^

Translation: Gratulacje dla wszystkich, którzy ukończyli szkołę!!!! Dla naszych głupiutkich Pri też^^

skullhong Orange range라고 일본밴든데 진짜보고싶엇는데 한번도 못봤어…다들 고향에서만 활동한데…

Translation: Naprawdę chciałbym spotkać się z japońskim zespołem, Orange range, ale nie miałem szansy… Każdy ma swoje własne zajęcia…

skullhong Orangerange!!!!!あいたい!!!!!

Translation: Orangerange!!!!! Chce się z nimi spotkać!!!!!

skullhong 화이팅^^RT @Andy_LeeHongKi: 우리 ‘Primadonna’ 우리는 아르헨티나에서 투표를합니다. 답변 주시기 바랍니다. 우리는 사랑 …. FT ISLAND..FIGHTING!!!! @skullhong @FtDrMH1111 @FtGtJH @chungxuan@saico011 71

Translation: Fighting^^RT @Andy_LeeHongKi: My, Primadonna, głosowałyśmy w Argentynie. mamy nadzieję, że odpiszesz. Kochamy…. FT ISLAND..FIGHTING!!!! @skullhong @FtDrMH1111 @FtGtJH @chungxuan @saico011 71

skullhong 굿모닝!!!!최파타최파타!!

Translation: Dzień dobry!!!! Czas na Choi Hwajung’s Power Time!!

skullhong 뭔가닭살돋고 토나오는표정으로 찍혔지만….아그리고 내일 최화정누나 라디오있음^^

Translation: To zdjecie zostało zrobione kiedy było mi zimno i chciało mi się wymiotować…. Ah, i będziemy jutro w Choi Hwajung noona’s radio^^

skullhong 다들 잘자요 내일 뮤직뱅크에서 봐요

Translation: Dobranoc wszystkim. Do zobaczenia jutro na Music Bank.

skullhong ㅋㅋㅋ뭐야RT @sheishim: [UP포토] ‘엠카’ 1위 FT아일랜드, 광대 폭발 미소의 이홍기 ㅋㅋㅋ

Translation: Kekeke! No co! Rt @sheishim: [UP Photo] ‘Mcountdown No. 1 FTIsland, Lee Hongki uśmiecha się szeroko, kekeke

Credit: skullhong  + ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4
Skomentuj

