[Twitter] 120211 Jonghun


FtGtJH 내 목소리는 “애인이 돼주길 바래요” 가!! 마지막이 될것이오 :) 잘자요 내여자들 :) RT @Feel_Hong97 @FtGtJH 오빠도목관리잘해여ㅋㅋㅋㅋ 엡티리더 자부심 물론 노래는 모..ㅅ……하지만….ㅎㅎ

Translation: Mój głos w  “Be My Girl”!! Bedzie ostatnim :) Dobranoc, moje dziewczynki :) RT @Feel_Hong97 @FtGtJH Oppa, zadbaj o swój głos, kekekeke! Lider FT ma w sobie dużo czaru, ale nie potrafi…… śpiewać.. mimo wszytsko…. Hehe

FtGtJH 미안RT @RollingPH @FtGtJH 구라까네

Translation: Przepraszam RT @RollingPH @FtGtJH Kłamiesz

FtGtJH 일부러한거야 나의 고백을~~~나의 진심을~~~~^^*ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 그나저나 음향 너무 안좋았네요..휴

Translation: Zrobiłem to celowo. Moje wyznanie~~~ Moje prawdziwe uczucia~~~~^^* Kekekekekekekekekekekekekeke  System nagłośniający jest zły.. Huu

Credit: FtGtJH  + ying1005@withtreasures (translation)+ kamacz4
Skomentuj

