[Twitter] 120213 Hongki


skullhong 우리 아이폰케이스 맞쳤다 ㅋㅋ 내가 사줫음 커플임

Translation: Nasze nakładki na iphone’a, keke! Kupiłem je. Przypadkowa para.

skullhong 정상인

Translation: Normalna osoba

skullhong ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ아놔 이거진짜 만화같아서 올린다

Translation: Kekekekekekekeke! Ah, to naprawdę wygląda przekomicznie, więc postanowiłem to wstawić na twittera.

skullhong 크아아아아아아아ㅏㅇ아아아아ㅏㄱ

Translation: Kyaaaaaaaaaaak

skullhong ㅋㅋㅋㅋ내표정봐 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋRT @FtDrMH1111: 맛들림ㅋ

Translation: Kekekeke! Spójrzcie na moją minę, kekekekekeke! RT @FtDrMH1111: To jest śmieszne, keke

skullhong 아!!!!!!이거 재밌다 표정도 만화같이ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ좋아좋아 ㅋㅋㅋㅋ제주도고고

Translation: Ah!!!!!! Interesujące. Moja mina jest taka śmieszna, kekekekekeke! Dobrze, dobrze! Kekekeke! Jeju Island, go go

skullhong ㅋㅋ담주나아닐껄다른맴버들일껄ㅋㅋRT @pri0306: @skullhong 나 다음주에 갈꺼야요 ‘홍스타여기좀봐’보면 인사해줭ㅋㅋ

Translation: Keke! Nie będzie mnie w przyszłym odcinku. Będą inni członkowie, keke! RT @pri0306@skullhong Myślę czy nie pójść następnym razem. Jeśli zobaczysz “Hongstar, spójrz tutaj”, daj mi jakiś znak, keke

skullhong Mnet와이드 엠씨보러 준비중 생방송이야!!!ㅋㅋㅋㅋ구경와

Translation: Oglądam Mnet Wide MC i przygotowuje się. Na zywo!!! Kekekeke! Przyjdźcie zobaczyć.

Credit: skullhong  + ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4
Skomentuj

