[Twitter] 120227 Hongki


skullhong 오늘은 가족들이 생일 축하한다고 연락이왔다…일어나니 엄마가 있었다….오늘이 생일인가….

Translation: Otrzymałem urodzinowe życzenia dzisiaj od mojej rodzinki… Mama przyszła kiedy wstałem…. Czy dziś są moje urodziny?….

skullhong 나도 궁금…나오늘 생일이래요 ㅋㅋRT @sheishim: FT아일랜드의이홍기군생일에대한진실은?지난번에생일상치렀는데또생일이라고축하해달란트윗이엠카로쇄도하고있는불편한진실ㅋㅋ생일의진실은미궁속으로~ㅋㅋㅋ

Translation:Też jestem ciekawy… Oni mówią, że moje urodziny są dziaj, keke RT @sheishim: Jaka jest Prawda na temat urodzin Hongkiego z FT Island? Dziwne, że już składaliśmy mu życzenia jednak twittery ruszyły na MCountdown, prosząc byśmy złożyli mu życzenia jeszcze raz, keke! Prawd na temat jego urodzin jest tajemnicą~kekeke 

Credit: skullhong+ ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4
Skomentuj

