[Twitter] 120305 Hongki


Notatka: Proszę czytać od dołu!

skullhong 독일은 유기농이 유명하다며 여러가지 선물을 가져온 이쁜내동생^^

Translation: Ona powiedziała, że organiczne produkty w Niemczech są bardzo popularne i kupiła mi dużo prezentów. Co za świetna „siostrzyczka”^^

skullhong 아 독일친군데 나보다어려^^ㅋㅋㅋㅋ친한동생이야 마리연이라고 미수다에 나왔었어

Translation: Ah, ona jest moją przyjaciółką i jest młodsza ode mnie^^ Kekekeke! Jest mi bardzo bliską „siostrzyczką”, nazywa się Marie-Yon i brała udział w programie Chit Chat of the Beautiful Ladies.

skullhong 내동생 마리연 한국왓다!!!오랜만에 봣는데 살쪗어!!ㅋㅋㅋㅋ

Translation: Moja młodsza „siostrzyczka”, Marie-Yon, przyjechała do Korei!!! Minęło sporo czasu, od kiedy ostatni raz się widzieliśmy i przybrała na wadze!! Kekekeke

skullhong 슬슬 머스트 할준비…아~아 목을풀자

Translation: Powoli przygotowuję się do MUST… Ah~ah czyszczę swoje gardło.

skullhong 후….오늘 머스트에서 보자고!!!

Translation: Hu…. Do zobaczenia dzisiaj na  MUST !!!

skullhong 후…잘자 내일보자…어떻게든 해볼께!!

Translation: Hu… Dobranoc,do zobaczenia jutro… Nie ważne co, spróbuję!!

Credit: skullhong + ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4
Skomentuj

