Który z członków FT Island ma najwięcej numerów do dziewczyn?


14 marca FT Island uczestniczyli w programie MBC Every1’s „Weekly Idol„. W tym odcinku Choi Jonghoon miał możliwość wyklarowania oskarżeń o posiadaniu największej ilości numerów telefonów do dziewczyn, wśród członków FT Island.

Kiedy Jung Hyung Don zapytał FT Island „Czyje numery telefonów ma Choi Jonghoon?”, członkowie zespołu wymienili takie osoby jak:  Kara Goo Hara, Girls’ Generation Jessica, Davichi Kang Min Kyung, Miss A Suzy oraz wiele innych. Choi Jonghoon wydawał się bardzo zaskoczony ujawnieniem tych informacji przez kolegów z zespołu.

Wytłumaczył: „W przypadku Goo Hara, to byliśmy razem w kilku show. Chciałem ją lepiej poznać, więc poprosiłem ją o jej numer telefonu. Jeśli chodzi o Jessicę, to chodzimy do tego samego fryzjera. Poprosiłem więc jednego z pracowników o jej numer, bo chciałem się z nią zaprzyjaźnić. To nie dlatego, że chciałem czegoś więcej.”

Prowadzący Jung Hyung Don i Defconn zapytali Jonghoona, co pisze w pierwszych wiadomościach. Odpowiedział: „Piszę „Cześć. Chciałbym się z tobą zaprzyjaźnić.” Ale już tego nie robię, bo zaczęły krążyć plotki, że jestem podrywaczem.”

 

Źródło: soompi.com
Tłumaczenie: Gaanax3

 

Skomentuj

