[Twitter] 120321 Jonghun


FtGtJH 지났지만 잊을수없는 태평양 위에서 생일 ..정말 고마운 우리 승무원 누나들과 스탭들 :)

Translation: Chociaż już się skończyły, to były nie zapomniane urodziny nad  Oceanem Spokojnym.. Jestem naprawdę wdzięczny noonom z załogi i personelu:)

FtGtJH 오늘 밤 9시 Mnet 체크해주세요.

Translation: Sprawdźcie Mnet wieczorem o 21.

FtGtJH RT @skullhong “@esnathesinger: ‘지독하게’ 영어로 번역하고 편곡 해서 올렸어용~ 오랜만에 영상 올려서 미안! NEW VID. Hope you like!

Translation: RT @skullhong “@esnathesinger Przetłumaczyłam “Severely” na język angielski, ponownie ułożyłam piosenkę i przesłałam~ Minęło dużo czasu odkąd przesłałam filmy, przepraszam! NOWE VIDEO. Mam nadzieje, że polubicie!

 

Credit: FtGtJH (1), FtGtJH (2) + FtGtJH (3) + ying1005@withtreasures (translation) + shamachan
Skomentuj

