[Twitter] 120526 Minhwan


FtDrMH1111 멜론에 one ok rock 올라왔다!!ㅎㅎ

Translation: one ok rock jest na Melon!! Hehe

FtDrMH1111 어제 공항패션때문에 프리들한테 혼나고있음…ㅋㅋ 그래..난 패션 테러리스트야ㅜ 성년의날이지나도 변하지않는것이 있어…힝

Translation: Zostałem skarcony przez Pris, przez mój strój lotniskowy wczorajszy… Keke! Tak… Jestem modowym terrorystą ㅜ Są rzeczy, które się nie zmienią, nawet po Becoming-of-Age Day… Hing

FtDrMH1111 누가 가지고있는거 같은데ㅋㅋㅋ 혼내야겠음!!

Translation: Wygląda na to, że ktoś go ma, kekeke! Muszę go upomnieć!!

FtDrMH1111 헐 핸드폰 잃어버렸다ㅜ 홍기형 종훈이형 좀찾아줘ㅠㅠ 마지막에 형들방에서 본거같은데… 아 답답하구먼

Translation: Huh, zgubiłem telefon ㅜ Hongki-hyung, Jonghunnie-hyung, proszę znajdźcie go dla mnieㅠㅠ Myślę, że ostatni raz, kiedy go widziałem, był w pokoju hyungów… Ah, jestem sfrustrowany.

Credit: FtDrMH1111 (1)FtDrMH1111 (2)FtDrMH1111 (3)FtDrMH1111 (4) + ying1005@withtreasures (translation) + dorothea91
Skomentuj

