[Twitter] 120519 Jaejin


saico011 RT @totohon @saico011 이재 진의 쓴 Paper plane의 가사를 읽고 생각했다. 만약 재진이 종이 비행기면 떨어지지 않게 계속 날고 수 있도록 바람이되고 싶어 ㅠㅡㅠ역시 픎….고마워요!!!!!!!!!!

Translation: RT @totohon @saico011 Myślałam o tym, gdy czytałam tekst Paper plane, napisany przez Lee Jaejina. Jeśli Jaejin jest papierowym samolotem, ja chcę być wiatrem, który zachować lot bez upadków ㅠㅡㅠ Pri naprawdę…. Dziękuję!!!!!!!!!

saico011 RT @CNFTDeasy @saico011 많은 사람들이 귀엽다고 하는데 제 생각에 그 쪽은 미남과에 속하시는 거 같아요 :) 맞습니다 바로 그렇습니다^^

Translation: RT @CNFTDeasy @saico011 Dużo ludzi mówi, że jesteś słodki, ale ja myślę, że należysz do kategorii ładnego chłopca :) A raczej, jestem pewna.

saico011 여러분 고맙습니다!ありがとうございます!(`_´)ゞ

Translation: Wszyscy, dziękuję wam! Bardzo wam dziękuję! (`_´)ゞ

Credit: saico011 (1), saico011 (2), saico011 (3) + ying1005@withtreasures (translation) + shamachan
Skomentuj

