Zawieszenie PolskiejPrimadonny ;(


Z góry przepraszam, ale muszę zawiesić działalność strony. Już od jakiegoś czasu nie pojawiają się nowe artykuły, bądź pojawiają się z wielkim opuźnieniem, a nie tego chciałam kiedy zakładaliśmy tę stronę. Chodzi o to, że nie mam czasu ani już chyba takiego zapału jak wcześniej. Nie zamykam PolskiejPrimadonny, bo moge stwierdzić kiedyś, że znów będę chciała ja prowadzić, a poza tym szkoda by było zmarnować i zniszczyć prace wszystkich, którzy pomagali przy tworzeniu wordpressa. Należy im się za to wielkie DZIĘKUJĘ 🙂

Jeszcze raz przepraszam:(

Dodam może jeszcze tylko, że PriSubs jak i kanał na Youtube z polskimi tłumaczeniami dalej będzie istnieć i na tyle na ile będę w stanie będę dodawać nowe tłumaczenia 🙂 
3 comments on “Zawieszenie PolskiejPrimadonny ;(

  1. Dla mnie to straszne że strona zostaje zawieszona, bardzo lubie te stronę ale rozumiem że zbyt dużo zajęć bywa przytłaczające.
    Mam nadzieje że niebawem strona znowu odwiesi swoją działalność XD

Skomentuj

