[Twitter] 120304 Hongki

skullhong 다들 오늘도 수고했으!!!!내일 머스트…걱정이네 목이 완전 죽었는데…병원가야겟다

Translation: Dziś też wykonaliśmy dobrą robotę!!! Jutro MUST… Boję się. Moje gardło jest kompletnie zniszczone… Muszę pojechać do szpitala.

skullhong RT @Brianjoomuzik: @skullhong 저 브라이언 @chungxuan@saico011 @FtGtJH @FtDrMH1111 저희 SBS K팝스타 생방 보러왔어요;) 모두 다 화이팅^^

Translation: RT @Brianjoomuzik: @skullhong I’m Brian @chungxuan @saico011 @FtGtJH @FtDrMH1111 Wróciliśmy z SBS K-Pop Star live ;)Wszyscy, fighting^^

skullhong 인기가요 수고!!!!^^ 이제 k-pop star생방송 보러갔다올께 ㅋㅋ

Translation: Dobra robota na Inkigayo!!!!^^ Teraz udajemy się na k-pop star live, ale wrócimy keke

skullhong 인기가요 드라이리어설끝 다시 꿈나라로…이따봐^^

Translation: Inkigayo próba na sucho zakończona. Powrót do krainy marzeń znów… Do zobaczenia później^^

Credit: skullhong + ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4

[Twitter] 120303 Hongki

skullhong 음중 팝콘 다들 수고햇어^^ 어찌알고 왓을까?ㅋㅋ 나도 몰랏는데…

Translation: Dobra robota wykonana na Music Core i Popconie^^ Jak się o tym dowiedziałyście? Keke! Ja nawet nie wiedziałem…

skullhong 매니져형한태 오늘 엄청따뜻하다고 속아서 얇게 입고왔는데…쌀쌀하네!! 감기걸리면 형책임 ㅋㅋ 이따 음중사녹때부터 본방까지 쭉보자고!!!!!

Translation: Manager-hyung okłamał  mnie mówiąc, że dziś na dworze jest bardzo ciepło więc ubrałem jakieś lekkie ciuchy i wyszedłem z domu… Ale jest zimno!!! Hyung poniesie odpowiedzialność jeśli złapię przeziębienie, keke! Do zobaczenia później na Music Core!!!!!!

skullhong 오늘 다들수고 !! 내일 음중에서 봅시다!!

Translation: Dobra robota!!Do zobaczenia jutro na Music Core!!

Credit: skullhong  + ying1005@withtreasures (translation) + kamacz4
 tr