[Twitter] 120306 Hongki & Jayoung

Proszę czytać od dołu!

best_ljy @skullhong 오늘 땡~~~큐!!그리구 나의 부족한실력에 얼굴을 맡겨죠서..^.~ 담에 또왕ㅋ.ㅋ

Translation: @skullhong Dziękuję~~~ ci za dzisiaj!! I, że powierzyłeś swoją twarz pod moją opiekę, mimo, że moje umiejętności nie są wystarczające..^.~ Przyjdź znowu następnym razemㅋ.ㅋ

skullhong 자영이한테 피부관리받음..ㅋㅋ잘하네 열심히해^^

Translation: Byłem na zabiegu kosmetycznym dla skóry, który zrobiła mi Jayoungie.. Keke! Dobra robota, dalej pracuj ciężko^^

 

Credit: skullhong (1)best_ljy (1) + ying1005@withtreasures (translation)+ kamacz4

[Twitter] 120306 Hongki, Jaejin & Seunghyun

Notka: Proszę czytać od dołu.

skullhong @saico011 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Translation: @saico011 Kekekekekekekekekeke

chungxuan @saico011 ㅎㅎ

Translation: @saico011 Hehe

saico011 @skullhong 방금 끝났는데 자영이가 하고있어서 깜놀!0_0! 기타쳐야겠엌ㅋㅋㅋㅋㅋ손가락이 아주 그냥 현란해

Translation: @skullhong Też zakończyłem zabieg i byłem zdziwiony, że Jayoungie go robiła!0_0! Muszę pograć na gitarze, kekekekekeke! Moje palce bolą.

skullhong 자영이한테 피부관리받음..ㅋㅋ잘하네 열심히해^^

Translation: Byłem na zabiegu kosmetycznym dla skóry, który zrobiła mi Jayoungie.. Keke! Dobra robota, dalej pracuj ciężko^^

Credit: skullhong saico011chungxuan  + ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4

[Twitter] 120306 Hongki

skullhong 머리 짧게 짤랏지롱ㅋㅋ 근데 나 왜케 못낫니….

Translation: Skróciłem swoje włosy, keke! Ale, dlaczego wyglądam tak okropnie….

skullhong 미국을 위해 ㅋㅋㅋ 빈티지 네일아트 ㅋㅋㅋ대박이다이거 ㅋㅋㅋI had a vintage nail art for concert in america

Translation: Specjalnie na koncert w Ameryce, kekeke! Specjalne paznokcie, kekeke! To jest świetnie, kekeke! Zrobiłem specjalne paznokcie na koncert w Ameryce.

skullhong 자영이한테 피부관리받음..ㅋㅋ잘하네 열심히해^^

Translation: Byłem na zabiegu kosmetycznym dla skóry, który zrobiła mi Jayoungie.. Keke! Dobra robota, dalej pracuj ciężko^^

skullhong 날씨왜이래!!!!

Translation: Dlaczego ta pogoda taka jest?!!!!

skullhong 요!!!!!!!!최고 짱이였어!!!!!!!!!오늘 머스트 최고였음 늦은시간에 나오긴했지먼 끝까지기달려줘서 너무고마워!!!!!!!롹엔롤 베베!!!!!

Translation: Yo!!!!!!!! Najlepsze! To było świetne!!!!!!!! MUST był fantastyczny dzisiaj. Mimo, że wróciliśmy bardzo późno, Dziękuję, że czekaliście do końca!!!!!! Rock & Roll Baby!!!!!

Credit: skullhong  + ying1005@withtreasures (translation)+kamacz4

[Twitter] 120306 Minhwan

FtDrMH1111 “@No_Eul: 재경언니 잡아먹히는거?ㅇㅅㅇ…ㅋㅋㅋ맛있게도 냠냠ㅎ”@JaeKyung_K: 살려주세요………. help me…..”” 저게 뭐에요ㅋㅋㅋ 재경누나 영화찍었어요?

Translation: „@No_Eul: Jaekyung-unnie została zjedzona? oo … Kekeke! Jednak pyszne, yum, yum. Hehe!” @JaeKyung_K: Uratujcie mnie……… Pomóżcie mi…..”” Co to jest, kekeke! Jaekyung-noona nagrywa film?

Credit: FtDrMH1111 (1) + ying1005@withtreasures (translation) + dorothea91